I'm in the corner, watching you kiss her

Nu är det banne mig tredje gången jag får skriva detta inlägg för varje gång jag ska lägga upp det hänger sig datorn! Får snart ett ordentligt utbrott på dessa tekniska prylar som inte funkar när man vill att dom ska göra det!!

Igår skrev jag ett inlägg jag var rätt så nöjd med , men den försvann ju som sagt. Men det handlade mest om att jag suttit med teorin näst intill hela dan, som gått skit! Sedan har jag också börjat kolla på platser att bo på i Skagen i sommar. Längtar!

Musik som är grymma just nu:



En annan låt som till en början var ganska konstig och dålig enligt mig har faktiskt växt otroligt mycket och nu är den nästan lite bra faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0