Idag börjar jobbet

Nu ska det "vanliga" livet börja, det som jag ska göra resten av mitt liv kanske. Jag ska börja jobba idag. Ganska okej ändå när det regnar utanför mitt fönster, men jag kan inte utan att vara lite nervös tänka på att detta är vad jag nu är menad att göra. Antingen det eller plugga vidare. Inte gå tillbaka till säkerheten av gymnasiet. Mina underbara vänner som jag lärt känna på tre år, fattar ni! tre korta år, och ändå är dom nåra av mina närmaste vänner just nu.

Fortfarande står min skylt framme, flaggan hänger kvar ute och presenterna och blommorna står fortfarande på bordet, allt detta bara för att jag fortfarande vill känna att jag tagit studenten!

Nej nu måste jag ta och göra lite viktiga saker för att vara redo vid tre tiden att börja jobba. Arbetar till halv tio ikväll så om det är något får ni höra av er vid den tiden.
Bye bye lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0