Har solen tagit? Japp!

Oj nu har det allt gått två dagar. I tisdas kunde jag verkligen inte fått tag i en dator.. satt nämligen på kurs för jobbet i tre timmar, sedan seg buss hem för att göra sig iordning och packa väska för att först befinna sig på 9-års kalas för sysslingen min och sedan med bussen till Onsala och träffa Emma "pluppen".

Där sov jag över tills idag och vilket väder det blev idag! Ingen fråga om, vi satt mestadels ute i solen och hur gött var det inte?! Ingen fråga men ändå.. Det var sjukt roligt hos Emma och ni lär snart få se hur roligt vi hade under ett tag..

Sedan var det dags för träning och efteråt var jag helt slut, inte för att det var den jobbigaste träningen men för att jag bara var så trött! Så nu är det snart dags att tacka för sig och sova lite, vet kanske tidigt men det är faktiskt en dag imon och man vill inte sova bort allt för mycket av den om den skulle visa sig att bli en riktig fin en igen! Men ska lyssna en stund till på en radiostation som min mammas kusin skickade till mig härom dan när jag pratade med honom. Han sa att de spelar den nyaste musiken i USA och jag tänkte då, ja varför inte, lite kul att veta vad som är hippt på andra sidan vattnet liksom.
Men många av dom fattar jag inte riktigt (det är studenter som sänder) C89.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0