Fy fan vad jag är braaa!!

Asså jag förstår fortfarande inte att jag har tagit studenten! Lämnat skolan och ska inte sätta min fot där igen, i alla fall inte i skolsyfte. Nu vill dom inte längre ha mig kvar där. Jag kommer inte varje vardag få träffa den underbara klassen som jag har fått spendera 3 väldigt fina år tillsammans med. Jag skall inte längre varje morgon möta Jessica för att sedan bege oss mot bussen eller stå nere på stationen och vänta på åtta pendeln...



Jag sitter och kollar på min fina studentskylt och jag måste säga att mamma och pappa hittade en riktig fin bild, hade vart trevligt om man kunde fått se den innan så kanske det hade vart lättare att hitta den efter att ha stått och skrikit på scenen vid utspringet. Sprang säkert runt i tio minuter bara för att hitta dom.

Måste bara berätta en mycket stor sak...utav mina föräldrar fick jag den finaste presenten och den som jag blev mest paff utav... dom ska betala en tatuering!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0