En bland alla andra

En ledig dag bland alla arbetspass är aldrig fel! Att vädret blev så underbart är inte fel det heller!! Var nere i Kungsbacka en sväng och fixade lite saker och åkte sedan hem och handlade lite jordgubbar. Så för en liten stund sedan åt jag jordgubbar med glass, är det inte sommar så säg?

Ska försöka somna tidigare idag än dom tidigare dagarna, ska ju jobba imon igen. Men sen är jag ledig en långhelg! Finnemang brorsan! Nu ska jag ta och sätta mig i fönstret med en varm kopp te.


Niice!

Kommentarer
Postat av: maja

ja annsi vi måste ju ses snart! :)

men jag jobbar konstant i två veckor nu och sen sticker jag till italien. Men är hemma vecka 30 och då kanske vi kan ses? för sen veckan efter åker jag till cypern ;)

2010-06-29 @ 23:00:02
URL: http://mayasoderstroms.blogg.se/
Postat av: maja

jaa, du får göra det, du har väl mitt nummer? :D

2010-06-30 @ 12:27:13
URL: http://mayasoderstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0