Dagarna bara går

Var uppe vid klockan 6 idag för att efter en timma bege mig mot jobbet som idag var ganska lugnt, mycket pga att vädret var så förfärligt dåligt. Det är mycket nytt nu som börjar lägga sig på plats allt eftersom, men det är mycket skrämmande att veta att man ska klara allt det själv sen.

Efter jobbet har jag hunnit med att övningsköra lite vilket är mycket behövande om jag ska vara så säker som möjligt på min uppkörning som är inom en snar framtid.

Imon är det onsdag, lillördag!! Det skall tillbringas med vänner och utgång. Najs ska det bli!
Nu ska jag äta lite och sedan är det nästan dags för att varva ner ännu mer, imon är det jobb vid 7 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0