Ändra på traditionerna

Nu var det väl dags för ett nytt inlägg antar jag. Solen skiner lite då och då. Ändå sitter jag här inne och letar upp adresser för att kunna skicka ut tackkort från studenten. Jäkla jobb! Kan inte riktigt förstå att det har gått lite mer än två veckor sedan jag tog studenten..

Nu har alltså en ny vecka börjat och jag ser fram emot en solig midsommar som dom visade idag på väderprognosen. Man vet ju att den alltid kan ändras. Det är ju trots allt midsommar och vad brukar Sveriges väder ha som tradition på just denna dag?! Jo juste! REGN! Men varför inte ändra på dessa traditioner nu och ha en solig och varm sådan. Hmm.. ja det låter fint tycker jag.

Nej nu får jag fortsätta att leta fram adresserna till de fina människorna som valde att fira min studentdag tillsammans med mig ♥


Inte världens finaste bild och inte så smickrande, men det är sommar!
(Från sommaren -08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0