Välkommen solbränna!

Sitter och hejar för fullt på att tyskland ska gå till final, medans större delen av min kropp gör lite små ont då jag nu har insett att jag blivit solbränd. Imon blir det till att lägga på en massa solkräm och sedan bär det av till Partille cup igen och titta in nåra roliga matcher, då tillsammans med Malin!

Tyvärr fryser jag faktiskt lite nu och jag hoppas bara för allt i världen att jag inte blir sjuk nu. Eller är det kanske så att jag bara är lite trött? Det tar ju faktiskt på krafterna att vara ute i solen hela dan och uppstigning redan vid åtta med inte många timmars sömn i kroppen har gjort sitt.

Tackar för mig idag och nu ska jag mysa en stund innan det är dags att sova, har planer på att gå ut och springa tidigt imon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0