Vad ska man göra med sitt liv?

Det kurrar ordentligt i magen och jag antar att det är ett tecken på att det är snart dags att äta då! Sedan blir det att packa ihop lite smått och gott, åka och hämta mowgli och sen blir det mys och snack om allt mellan himmel och jord kan jag berätta för er!


Här har ni Frida och jag!

Satt förut och tittade igenom mina skolkataloger från de tre åren som man spenderade på gymnasiet. Satt och jämförde första årets kort med studentkortet och herre min skapare vad alla hade förändrats! Vissa såg inte ut som samma person tre år innan. Jag själv kände knappt igen mig och jag kan även tänka mig att det är inte endast utseendet som har förändrats under tre år utan även jag själv som person. Jag känner fortfarande att studenten inte har hänt än, jag har bara testat på den men den väntar runt hörnet för mig.. eller vänta nu. Fan jag tog ju studenten för över en månad sedan!!

Fick mejl från Boråshögskola idag om att jag kommit in där, vet dock inte om jag skall tacka ja. Det var ju inte mitt första val..
Vad ska man göra med sitt liv??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0