Vad är det som håller mig vaken?

För många tankar som snurrar i huvudet för att vara så när som att somna just nu. Vad är det som stör mig då? Vad är det som får mig att inte kunna somna? Är det något eller någon? Svaret kan jag inte ge själv, det kanske är mitt undermedvetna ..

Kanske är jag stressad, men det behöver jag väl inte vara? Det finns gott om tid, eller? Kanske kan jag inte sova för smulorna som jag hittar i min säng, fy! Kanske är det för att det är förbaskat varmt i mitt rum. Kanske borde öppna fönstret!



Något som jag ser fram emot i alla fall är att jag ska se All time low den 17 augusti tillsammans med Pao och mina kusiner Jonas och Isak och ett gäng andra kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0