Upp-och-nervänd dag

Hunnit med en hel del idag! Jobbat, gjort ärenden och handlat om det nu inte räknas in i ärenderna. Imon väntar mycket må jag påstå! Ska hinna med mycket på kort tid:

» springa
» städa bilen
» städa hemmet
» fixa biljett till konsert
» köpa frusna hallon
» bränna skiva
» fixa med tekniska prylar
» fest!

så nu tackar jag för mig idag. ni som har fått äran att se mig idag måste jag tyvärr tala om att ni inte kommer få se mitt vackra ansikte mer för dagen. Jag tackar för mig och välkomnar min stora underbara säng! Oj, vad självgod jag plötsligt blev om mig själv i tidigare mening. Hmm, ja det fick mig i alla fall att inse att jag är bra som jag är och ingen jävel skall komma med något annat. De kan dra åt...

Tack för mig ♥
Älskar och saknar er, ni vet absolut vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0