Negativ, nesch vad är det?

Visst va fan man ska inte klaga, här har jag ett jobb, tjänar pengar och gör faktiskt något om dagarna. Men ändå är jag så jävla deppig och faktiskt ganska sur över att jag inte får ihop några andra planer utöver mina dagar eller dom som är lediga. Ibland suger faktiskt jobbet, ett exempel är då alla (nästan i alla fall) kan träffas på helger och jag istället sitter där på jobbet sent och bara går hem och lägger mig, fan vad livet suger då!

Snart åker många kompisar iväg från mig, några i några veckor bara, andra i ett helt jävla år! Jag ser redan hösten närma sig och det är precis början av juli! Vad är felet? Jo det kan jag säga, det är jobbet! Jävla jobb. Fast ibland är det allt bra.

Oj jävlar vad klockan springer ifrån mig, ska upp om sex timmar! Fortfarande lite ljust ute, hur ska det här sluta? Kommer ju somna hos dom boende imon när jag ska in och väcka dom. Fuck. Ingen utgång på onsdag heller, eller? Fuck.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ajaj, det låter inte som ett höjdar jobb :/ Men var glad över att du har ett jobb överhuvudtaget :D

2010-07-06 @ 18:15:46
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej igen! Okej jag jobbar som Personlig assistent. Så jag jobbar också inom vården :)

Ha en bra kväll!!!

2010-07-06 @ 18:50:32
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0