Innan jag somnar

Innan jag snart inte kan se mer, för att jag är så trött, skall jag försöka att skriva ner ett litet inlägg.

Jobbade tidigt idag och dagens arbetspass blev ungefär lika intensivt som igår, om inte värre. När jag väl kom därifrån bar det av ner mot kungsbacka för att titta på lite handboll mellan Aranäs och det tyska proffslaget Flensburg. Roligt att se spelare som man ofta inte ser och ett sådant bra lag, men det är lite tråkigt när det inte aldrig riktigt blir någon match utav det.
Nog pratat om det.

Imorgon väntar ännu ett arbetspass och sedan är jag ledig på tisdag. Antingen spenderas den lediga dagen i Varberg hos farfar eller så måste jag laga min bil för att kunna ha den till Danmark till helgen.
Jag är verkligen orolig för min farfar! Man vill aldrig se någon man älskar dålig, går runt och tänker på det jämt och ständigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0