Hoppa i vattenpölarna på Heden?

Har inte varit någon lyckad dag om man ska se till vädret! Åkte in nästan lika tidigt idag och kollade på handboll på guldheden tillsammans med min vän Malin. Dock hann vi bara se drygt två matcher innan regnet bara öste ner och vi bestämde oss för att det inte var någon mening med att gå kvar där och kolla så vi knödde oss på en buss ner till brunsparken och åkte hem till henne istället. Där somna jag efter en god pizza men runt fem tiden bar det av ner mot Heden för att titta på Bengan Boys (gamla landslagsspelare) mot Göteborgs alliansen (duktiga handbollsspelare från Göteborg).
Efter ungefär halva stack vi vidare till en annan match och mötte upp min syssling Amandus. Det sluta tillslut att regna och efter matchen bar det av mot stationen och åka hem. Något kall och blöt.

Nu väntar en lång jobbhelg med nästan bara sena tider att arbeta. Imon är det i alla fall bestämd utgång efter jobbet. Då är det nog dags för mig att sova några timmar. Fastän man är ledig sover man inte ut ändå!

Kommentarer
Postat av: Jennifer M.F

Hej! Nu är det en frågestund igång på bloggen för att få lite liv i den. Det skulle vara jättekul om du kunde slänga in en eller flera frågor. Ha det bra! :) Kram

2010-07-09 @ 15:51:24
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0