Hemma från skåne

Inatt kom jag hem från tre dagar i skånska Åhus. Har ju spelat handbollscup på sand vilket var en stor skillnad från att vara van att spela i hallen. Dock var det ganska gött att kunna slänga sig näst intill hejdlöst i sanden. Blev ibland mer brottning än handboll...

Det var himelskt skönt att få sova i sin egna säng inatt men imorse var det upp vid halv nio som gällde och en timma senare satt jag och papi i bilen, påväg ner till Varberg för att hälsa på farfar på sjukhuset. Hatar att han ska få vara kvar där ett tag till och att han blivit dålig. Vill åka ner och hälsa på han så mycket jag bara kan. Jobbar tyvärr en del nu...

På tal om det så får jag nog ta och gör iordning lite mat och väska till jobbet. Jobbar fram till tio ikväll så det blir hem och sova direkt sen kan jag tänka mig.. Får också hoppas på att det inte blir några långa promenader eller mycket spring då min fot är inlindad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0