Fööör trött?

Är nog för trött för att ens tänka rätt. Var allt för glad på jobbet idag, var det bara för att jag vet att imon är jag ledig efter en hel helg som jag har jobbat fram tills idag? Hmm, ja så kan det nog vara!

Imon kommer bli en superdag! Ska träffa min underbara vän Mowgli. Satt idag och tittade igenom mina presenter jag fick på studenten och fann brevet som jag fick utav henne. Varje gång man läser det blir man helt varm i hjärtat och nästan intill tårögd.

Saknar min bästa vän Jessica så otroligt mycket nu också! Hon får banne mig ta och höra av sig snart!

Skulle också ta och boka båtbiljetterna för danmarksresan idag också och när man väl har bestämt sig för att göra något så går det ju aldrig! Då är det alltid något som skall komma ivägen och fucka up!

Jaja, sängen väntar och ett till avsnitt utav sex and the city! ♥
Vem vet, kanske ett eller två asnitt av Paradise hotell danmark sen också!! (tränar min danska, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0