Det har varit en toppendag!

Busy day! Vaknade och var faktiskt riktigt nervös för vad dagen skulle bjuda på . Gjorde mitt teoriprov idag för att få ta mitt körkort och jag KLARA DET! Underbar känsla när man väl tryckt på den där knappen för att rätta alltihop och det var längesen mitt hjärta slog så hårda slag att det nästan kändes som om det skulle hoppa ur bröstet. Efteråt ville jag bara springa därifrån i ren lycka!

Nu har jag ätit en god pizza, eller nja god vet jag inte riktigt om den var men det var pizza i alla fall! Nu gör jag mig, samtidigt som jag skriver detta, iordning mig för att åka in till stan senare tillsammans med min syssling Sofia och titta på den nya Twilight-filmen "Eclipse". Ska bli superroligt!


Kommentarer
Postat av: maja

jo jag har samma, de som börjar på 0735(:

2010-07-01 @ 22:04:25
URL: http://mayasoderstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0