Den lilla röda - la av?!

Jääävla bil! Vad förbannad jag blir på den ibland. Visste den har växt i mina ögon och är nu ganska skön att köra, har lärt mig i stort sett hur den fungerar och vad som inte funkar bra med den. Men idag när jag satte mig i bilen kände jag nästan med en gång att det var nåt som inte stämde. Skulle ner till Kungsbacka och träffa min vän Andrea. När jag nästan är framme lägger bara hela bilen av och jag får ställa mig vid sidan av vägen med varningsblinkersen på! Paniken tog över för någon sekund och efter en del hysteriska samtal med papi fick jag äntligen igång bilen igen och i högsta möjliga fart åkte jag hem igen! Nu vågar jag inte längre åka med den där bilen för än den är fixad till 100 %. Hur ska det nu bli med att ta den med till Danmark?! Opps..

Nu tror jag mig att jag borde börja att ta fram kläder och saker som jag behöver ha med mig till Åhus som väntar runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0