Dags att åka iväg

Ikväll var det tänkt att det skulle bli utgång med nåra fina pinglor men istället tror jag att jag drar mig mot sommarstugan över helgen och tar vara på det fina vädret. Längesen man var där nu, det är så mycket annat som kommer ivägen. Känner också att det är skönt att komma bort från vissa saker och ting och också för att nästa vecka kommer bli ganska jobbig. Jobbar alla dagar utan två och dom två lediga dagarna är så när som fullbokade dom med.

Nej, negativt ska det väl inte vara! Solen lyser ju ute så jag vill snart komma hemifrån och idag kanske det blir första doppet för året! Det är väl rätt så dåligt...första doppet sker inte förrän i början av juli?! Men jag har som ursäkt att jag inte varit uppe på landet än denna sommarn och att gå upp och bada i Barnsjön vägrar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0