You make me wanna say..

Vilket väder det har varit idag! Ruskigt äckligt har det varit! Som tur var är man knappt ute något under dagarna eftersom lektionerna går stup i ett. Man hinner knappt gå till sitt skåp och hämta böckerna för nästa lektion innan man är försenad till den. Hur har schemaläggarna tänkt där liksom?

Efter skolan idag gick jag och Jessica till Karma för att ta en efterlängtad fika! Mycket längesen som vi verkligen satt ner tillsammans för oss själva och bara var vi. Det har alltid varit någon annan som varit med eller i något annat sammanhang som t.ex. skolan som vi varit med varandra. Har verkligen saknat att bara vara vi. Det är väl i så fall på bussen och pendeln som vi är ensamma också. Haha. Vi bestämde sen att jag ska sticka upp till henne senare ikväll och spendera natten där. Mysigt! Natten kommer väl bestå utav tjejsnack och smaskiga detaljer om allt mellan himmel och jord. Det är denna flicka som får veta allt sådant...




Måste bara få ur mig något som jag har tänkt på ett tag nu. Eftersom vi skriver om ungdomskriminalitet i Göteborg på vårat projektarbete så har jag börjat märka hur många brott som verkligen begås utav ungdomar. Det är läskigt hur unga människor beter sig och att man i så tidig ålder blir kriminell. Vart är samhället påväg? Man blir nästan rädd för det, men man kan ju samtidigt inte stänga in sig och bli isolerad från omvärlden. Det är bara så tråkigt att det ska vara så. Ska det vara normalt?!


Robin - Another lover's gone


Jesse McCartney - Body Language



Nu ska jag packa för att dra min kosa till min Pelfin! Ni får ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0