What do I feel

En liten paus i pluggandet. Har snart fått gjort klart oppostionen till nästa vecka. Har äntligen fått arbetet som jag ska opponera på, segt är det när man måste ta kontakt med personen ifråga och inte får det förrän ett tag efter att det skulle vart inlämnat... nog pratat om det.
Får väl snart börja med svenskan snart också. usch det känns som snart börjar helvetet igen med massa stress. Precis när man har börjat att slappna av och bara lämna allt annat åt sidan så börjar det igen!

Nu har året 2010 börjat som jag tror kommer innefatta mycket för min del;
- ska ta studenten
- förhoppningsvis ta körkortet
- resa (hoppas jag)
- jobba
- spela handboll
och massa annat..

Ska senare idag till sjukgymnasten idag, hon får en del att göra idag. Efter träningen igår som tog en del på kroppen är jag ordentligt seg och stel! Jaja , bra att fixa till det i alla fall.
Var det någon som såg hockey matchen inatt? Jag skulle gjort det, hade ställt klockan och allt men när den väl ringde stängde jag snabbt av den och somnade om. Glömde totalt bort varför jag hade ställt den från första början.
Nu när jag sitter och pratar om sport på tv kom jag precis på vad det var jag inte skulle glömma att göra, ska ställa in inspelning på boxen för Sverige matchen i handboll ikväll. Fall i fall jag skulle somna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0