Never gonna give you up

Usch jag vill inte växa upp och bli vuxen! Behöva hålla koll på lån, bil, hus ..ja allt! Ibland önskar man att man hade den där hjälpredan med sig överallt, som säger åt en vad som är bäst att göra så att man slipper ta det tuffa besluten själv. Sitter med min privatekonomi i skolan och ska göra upp hur mitt liv ska se ut men bilen och dens försäkringar och lån samt hyran i en lägenhet. Sen ska jag också gå runt i affären och räkna ut hur mycket min mat ska kosta! Tur att man inte är ett stort matvrak, eller?

Tidigare bestämde vi vilken låt vi ska ha på studenten vid utspringningen. Det är då man verkligen börjar inse hur nära det är och att man verkligen skall ta studenten! Man trodde alltid att det var så långt borta och att man själv skulle gå kvar i denna säkra bubbla som vi kallar skolan, men icke sa nicke. Nu ska jag, så som mina äldre kusiner, ta studenten! Springa ut i vit klänning, skrika mig hes och bara vara otroligt lycklig!



Ke$ha - Kiss N tell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0