Meet me halfway

Tiden hittar jag inte för att skriva något inlägg under dagarna och likaså under stor del av kvällarna. Har kommit hem runt nio - tio varje dag det senaste känns det som. I säng och sovit har jag inte gjort förrän klockan har blivit försent heller! Ändring på detta är ett måste om jag ska orka med att gå till skolan eller ens träna!

Usch jag har spenderat mina mesta pengar på att äta ute varenda dag den här veckan! Så kan det ju verkligen inte fortsätta om jag skall ha någon som helst chans till att få ihop pengar till någon resa innan eller efter studenten!

Funderingar och tankar över hur balklänningen skall se ut har verkligen satt igång nu! Vill verkligen åka iväg och titta på balklänningar nu! Bara för att tankarna kring balen dök upp var jag och Jessica bara tvugna att se om våra kunskaper i att dansa vals satt kvar i ryggmärgen från balen i nian. Då vi trodde att vi gjorde rätt kom en dam med krycka förbigående och frågade om det var vals vi försökte dansa. Snällt stannade hon och visade oss movesen. Nu kommer jag och Jessica äga på balen!

Spelat match har jag gjort ikväll med damerna också mot Önnered. Gick inte vägen idag.. nästa match tar vi!

Ska sova nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0