Long day

Kommer ta en stund för mig att komma igenom detta inlägg.. sitter med ett litet bandage runt mitt pekfinger. Har haft en träningsdag nere i Kungsbacka med handbollen. Resultatet blev blåsor på varenda finger på högerhanden och ett ömmande och stelt knä. Får nog ta och träna på den där falltekniken snart!!

Morgonen startade kl sju imorse, konkade mig hemifrån med dubbelt så många kläder på än i normala fall. Detta berodde på att det var -17 grader när jag tittade på temperaturmätaren innan jag satte min fot utanför dörren och begav mig mot bussen. På toppen av detta var sedan min pendel försenad och jag stod där och väntade i ungefär tjugo minuter. Mina fötter var iskalla och gjorde ont!

Nu sitter jag här och ska snart sova. Orkar inte hålla mig vaken och förstår inte varför jag måste det heller egentligen. Lika bra att göra som kroppen säger, för en gångs skull.

Imon väntar lite plugg för att slippa det mesta när man kommer tillbaka till skolan och sjukgymnastik innan den riktiga handbollsträningen.

Sov gott mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

men annie, har du gjort helikoptern igen??? xD

2010-01-03 @ 22:52:56
Postat av: Annie

Hörru du du! Det fallet gjorde i alla fall inte ont!:P

2010-01-04 @ 10:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0