In the heart of the night

Träningsvärken börjar redan kännas! Fick gymmat idag tillsammans med Andrea. För första gången på väldigt länge kände jag faktiskt för att gymma. Kan bero på att man inte hade några tvång eller förväntningar på att ta si och så mycket i vikter eller prestera inför någon. Det är nog det som fått mig att känna mig osäker med handbollen det senaste. Att det jämt skall presteras och att det är något som måste avverkas. Inte något som kommer naturligt och något man älskar. Det är nog därför jag omedvetet har slappnat av så mycket som möjligt under julvilan. Nu efteråt de tre träningar som vi har haft har jag ju fått tillbaka känslan av att det är roligt.
Hoppas att det håller i sig..

Jag ska försöka få igång min kamera igen har jag bestämt!! Det måste ju komma upp lite nya bilder här förutom alla de gamla eller andra tagna bilder som hamnar här var och varannan dag. Ska försöka hitta sladden och få den att starta bara så ska ni få se! Önska mig lycka till ...

Sitter just nu och lyssnar på musiken som jag fick utav Jessica i julklapp ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad najs, riktigt blogg musik kanske?:P Förresten had einte pao blogg?

2010-01-07 @ 22:10:51
Postat av: Annie

Ja kanske det kanske ;)

Jo hon hade men tog bort den..tyvärr

2010-01-07 @ 22:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0