If you know the moves

Första dagen i skolan efter jullovet och det var med blandad förtjusning som man anlände dit imorse. Skönt att börja på en torsdag också, då känns veckan så mycket mindre. Imorgon är det ju redan fredag och då är det först jobbet och sen utgång med nåra kära vänner!

En underbar nyhet alla ni som bryr er...jag har funnit min kamera! och ännu bättre, jag har fått den att starta!! Snart kanske jag får upp några nytagna bilder här. Istället för de äldre som är här. Inget fel på dem , men kan vara roligt att variera sig och visa lite nya bilder på kompisarna och annat smått och gott...
Underbart det hade varit att ha en sådan där riktig system kamera! Funderar på att önska mig en sådan i studentpresent eller om man ska köra på den lilla kameran istället så att man lättare kan ha med den överallt. Hmm. Vad tycker ni?


The Veronicas - Untouched

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0