Help! I need somebody

Vart inne i storstaden idag och filmade några ungdomar på stan för vårat projektarbete. Imorgon bär det av in igen för att intervjua ännu en person till våran dokumentär. Jag hoppas verkligen att detta arbete blir bra. Så som vi har kämpat för det! Det hade varit så surt om allt bara går åt skogen och vi sitter där med ett halvtbra arbete. Men nu ska man inte tänka på allt negativt utan fortsätta och hoppas på det bästa.

När jag kom hem satte jag mig duktigt med min engelska läxa. Hör och häpna! Jag gjorde läxan! Något som jag inte gjort på mycket länge! I och för sig får vi inte mycket läxor längre, det är mest prov eller arbeten men är faktiskt nöjd med mig själv när jag verkligen gör det som jag har tänkt att göra. Tyvärr kunde jag inte börja plugga på naturprovet nästa tisdag pga. att jag har glömt pappret i skolan. Det får vi ta till helgen!

Nog om skolarbeten.

Om en halvtimma ska jag springa ner till tv:n och titta på Sverige matchen! Idag spelar dom mot Polen. Det kommer bli jäkligt tufft! Resten av matcherna är så jäkla svåra, inte ens säkert att dom går vidare från gruppen! Surt är det! Men man vet aldrig...

Förresten, om någon läser detta, undrar jag om personen skulle vilja ställa upp på intervju och hjälpa oss med vårat projektarbete. Vi filmar och det är bara tre korta frågor som ni behöver svara på. Om du vill hjälpa oss skriv en kommentar eller skicka ett sms till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0