Helger gillar vi

Nu har ännu en helg gått förbi och det värsta är när det känns som den har gått på ett kick! Att man knappt har hunnit börja känna att man är ledig förrän det börjar igen.

I helgen har jag hunnit med att både spela handboll, festat och umgåtts med min fina vän Pauline.
I fredas mötte jag och Jessica upp Pao på stationen och vi åkte sedan hem till mig med lite godis och glass. Det blev mysig filmkväll med The Hills och filmer om vartannat. Hon stannade till på lördan och vi tog det lugnt fram till eftermiddan då det var dags att dra sig ner mot Kungsbacka och titta samt spela handboll. Idag blev det en underbart skön vinst mot Lysekil! Själv spelade jag inte bra, men det kändes riktigt skönt att resten av laget kunde styra upp det och leda laget till seger. Då var det bara som upplagt för en mycket fin lagfest med "bankett" före. Inte mycket för bankett må jag säga. Lördagen bestod alltså utav lagfest som avslutades med övernattning hos Emma med Eve. Fint!

Idag har det vart segt, träffade i alla fall Jessica och vi åkte ner till stationen för att hämta Frida. Vi skulle fixa och filma saker till vårat projektarbete.

Nu sitter jag här vid datorn och är hysteriskt trött! Nog snart dags att tacka för mig och släcka lampan. Somnade runt 5 imorse och vaknade vid 9. Eftersom jag kan matte borde det bli ca. 4h med sömn för min del. Mer behövs! Om jag skall orka upp till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0