Haft en pjamasdag

Egentligen borde jag sova nu, så trött som jag redan är men kände att jag nog borde skriva ikapp mig litegrann om vad som har hänt det senaste.

I torsdas hade vi en intervju för våran dokumentär film för projektarbetet inne i Göteborg. Turen hade vi inte med oss idag, så vi hoppade av LÅNGT bort från platsen vi skulle till och fick med hjälp utav räddningstjänsten vägbeskrivning till platsen. Hur hade det gått utan deras hjälp? Ja då hade vi nog irrat runt som galna djur där inne. Efter intervjun upptäckte vi att vi inte skulle hinna tillbaka till skolan våran innan bamba stängde så vad blev det inte till lunch, om inte subway dagen till ära! Var där dagen innan så jag tror killen bakom disken kände igen oss när vi beställde likadana mackor som dagen innan...

Fredagen var ritkigt seg! Den startade med att jag var i skolan en timma för tidigt. Jag var redan fruktansvärt trött och vill inget hellre än att åka hem igen och sova i några timmar till. Istället satt jag i skolan och gjorde verkligen ingen nytta! Efter skolan bar det av mot jobbet i några timmar, sen träffade jag M på kvällen.

Tidigare idag skrev jag att jag skulle rycka tag i mig själv och städa upp i rummet och plugga ordentligt. Har jag fått något av det gjort tror ni? Icke sa nicke! Har nästan läst en sida av Naturen och inte fått in något i huvudet. Kläderna är i och för sig inlaggda i garderoben och sängkläderna är bytta, men mer än så? Nej nej! Dumma mig som inte kan göra det jag säger att jag ska göra. Jag har gått runt i min pjamas hela dagen, HELA DAGEN! Fram tills dess att mamma nästan tvingade med mig ut på promenad med hunden för att tända ljus på kyrkogården.

Nu ska jag verkligen göra något som jag säger att jag ska göra. Jag ska gå och lägga mig. Skönt ska det bli! Imon väntar en fin fika med min flabbkompis Frida som jag inte träffat på nästan över ett år! Det ska bli fint. Efteråt ska jag dra mig bort till Aranäshallen och titta på när herrarna spelar match mot Warta. Det blir derby, mycket folk och riktigt gott tryck på läktarna! Niiice!

Sov gott, puss på er mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0