Friday, loove

Sista lektionen på en fredag brukar aldrig bli någonting av. Dessutom är det eget jobb och arbete som vi ska skriva, som ska in nästa vecka. Vilken lärare förstår inte att det nog inte blir så mycket jobb på dessa lektioner? Ja själv så har man inte fått så mycket gjort på dessa sen vi började med uppgiften. Det kommer väl sluta med att man sitter där de två sista dagarna hemma och skriver för fulla muggar. Som vanligt?

Idag ska jag träffa Pauline! Filmkväll vankas med tacos och godis! Ska bli riktigt mysigt och trevligt.
Förutom se på film kommer hon nog att få vara mitt smakråd när jag måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig på banketten på lördag, imon, med handbollen! Låter det inte väldigt fint? Bankett. Det låter som man ska komma dit i fina klänningar och håret uppsatt. Vissa ska nog köra på utgångsstilen.. funderar på att göra detsamma. Som sagt kommer Pao stå för smakrådet.

Nu vill jag åka till något varmt land! Bli lite brun, slippa stressen och bara ha riktigt jävla kul! Någon som har ett bra förslag på ställe att åka till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0