...

Oj nu var det två dagar sen jag skrev ner några rader på denna hemsida! Tiden går fort och det finns så mycket att hinna med om dagarna! Dom senaste dagarna har jag försökt ta mig igenom naturboken, vilket inte var lätt och det lär väl märkas på reslutatet av provet antar jag!

Igår blev jag "utskriven" från sjukgymnasten! Jippi! Alltså tyckte Louise att jag var tillräckligt bra i höften för att slippa gå dit och träna den och gå igenom behandligen, eller som Julia säger misshandeln.. Både skönt och tråkigt att inte längre gå dit. Det är nog den bästa sjukgymnast som jag har gått till än så länge. En riktigt bra sjukgymnast som jag verkligen rekomenderar om ni spelar i Aranäs. Besök Fysio Väst och Louise!

Nej, nu måste jag in i dsuchen. Oj tror alla har gått och lagt sig här hemma. Nog dags för mig att släcka och nana snart.

Vi höres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0