Don't phunk with my heart

Magen kurrar. Väntar på att maten ska bli klar. Så länge skriver jag litegrann här.

Jag är trött på vintern nu och snön. Vill ha hit sommaren och värme igen.
Jag är trött på ganska mycket för tillfället känner jag. Mycket som är negativt och saker som finns att klaga på. Det går ju i perioder och just nu har man en sådan. Tur att man har vännerna då som får en att bli på så mycket bättre humör.

Min mobil fixade sig idag också! Den har hållt på att krångla länge och det är inte första gången det händer. Funderade över om jag skulle lämna in den och fixa den, men istället fixade man det själv. Framtidsyrket? Hmm ja vem vet..

Borde egentligen ta en powernap för att orka åka till träningen som är 19-22.30! Orkar nästan inte ens tänka på att jag ska springa och träna handboll eller fys så sent på kvällen. Någon som vill byta med mig? Jag har redan spelat två sena matcher den här veckan och ni flesta vet nog mycket väl hur det har gått med dom för min del..inte nog med detta så har jag nu ett matteprov på måndag och teori som behövs göra för bilskolan tills nästa vecka! Hur ska jag hinna det och allt annat som fyller mina dagar?! Om man nu kunde klona sig själv så att man hann med alltihop och sedan sätta ihop sig igen, skulle det vara super! Hör av dig, du någon, som kommer på hur det kan funka!

Åh nu luktar det mat här hemma och då kom jag att tänka på lunchen i skolan idag. Var ju inte det godaste man både sett eller smakat, så jag, Jessica, Marie och Björn drog till donkan fastän jag itne riktigt kände för att spendera pengar på sådan mat. Björn hade tydligen fått kuponger på McDonkis så tur som jag hade fick jag en gratis Happy Meal! Så nu har jag en liten leksak stående på mitt skrivbord. Wonderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0