Den som älskas

Har haft ett mycket kärleksfullt samtal på msn med min käre vän Jessica. Hon är min bästa vän, finare får man nog leta efter. Inte nog med att hon är min närmaste vän, hon är som min andra hälft! Utan henne är jag inte hel. Det finns ingen annan som jag delar så mycket glädje och sorg med, så mycket hemligheter och tankar. Ingen annan jag litar på så fullständigt som denna flicka. Hur otroligt är det inte att jag har hittat den vän som är så underbar. Självklart har vi blivit så lika till sätt eftersom vi har umgåtts med varandra väldigt mycket. 12 år av vänskap sätter sina spår. Om jag inte hade träffat henne och blivit vänner hade jag nog inte vart den person jag är idag. Har aldrig tänkt att släppa henne och aldrig svika. Jag litar hundra på att hon skulle göra detsamma.

   
 
  

 


Nu ska jag vara riktigt duktig och gå och lägga mig. Tidig dag imorgon med och det gäller att vara på topp. Här ska uppgifter göras och man får snart lägga på ett extra kol för att inte hamna efter. Nu är det så lite kvar att det är bara att hålla ut. Samtidigt är det sorgligt att det snart är över (har nämnt det många gånger innan). Idag bestämdes vilket låt det blir till utspringet. Än är det hemligt, men om ni vill få reda på det så borde ni infinna er på min student den 4 juni!! Wihoo!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: elin

Hm, kanske är värt att gå på kungsbackas studenter då? ;) Men då får du nästan infinna dig på min, den 1a juni ^^

2010-01-20 @ 17:35:45
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja det tycker jag du borde göra Elin! ;) Hmm.. ja om det inte kommer något annat ivägen dyker jag säkert upp! :)

2010-01-20 @ 17:45:30
Postat av: elin

jag kan fortfarande inte se ditt svar :/

du kan väl kanske slänga en kommentar i min blogg som svar ^^

2010-01-20 @ 21:14:26
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: elin

Jao, om det inte regnar så kommer jag :)

Vore kul med lite kompisar på studenten ^^

2010-01-20 @ 22:03:19
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0