Can't even put up a fight

Nyduschad och förjäkla trött så är det nog dags för mig att snart bädda ner mig i sängen och sova tills klockan ringer runt nio imorgon. Har sovmorgon! Underbaart är ordet jag söker! Kan behövas efter förlusten idag mot Kungälv också. Blää vad tråkigt det är att förlora! Hatar det...

På tal om nåt helt annat. Efter att jag köpte de där luktljusen på Lagerhaus luktar nu hela mitt rum vanilj. Inte för att jag har något emot det, men det luktar bara vanilj i mitt rum så när man ska gå ner för att göra lite annat och sedan gå in i mitt rum igen möts man av en våg med doft av vanilj. Fina grejer det du! Ska åka förbi IKEA någon dag snart för att köpa på mig lite nya doftljus och ljusstakar som skall passa fint in i mitt nya rum. Sedan ska det köpas färg för väggarna och lite nya möbler.

Får se hur min helg blir. Inga riktiga planer kan planeras in för min del. Antingen blir det match lördag eller söndag..får veta allt imon. Därefter kan jag se om det blir något tittande på herrmatchen på fredag. Hur som helst ska jag skaffa mig nån som kan uppdatera matchen om jag inte kan se den med egna ögon. Kanske mindre kul för er som läser detta som är helt ointresserad av handboll, att veta, men men det får ni ta...


På fredag har Snabba cash premiär. Ska gå på den med mamma någon dag snart. Har snart läst ut boken och nu kommer äntligen filmen. Hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0