Andas, lever, är, handboll

Innan jag somnar vid datorn tänkte jag skriva ett litet snabbt inlägg om dagen.

Skolan som gick sent var det till en början. Efteråt mötte jag upp Pauline och fikade på Karma. Mysigt värre var det! Efter det mötte jag Brollan utanför och vi styrde våran kosa till Emmas lägenhet. Där bytte jag om till träning och sedan spenderade jag lite mer än två timmar i den där Aranäshallen, förvånad? Tror inte det..

Efter träning, fika och tittande på våran förra match var det eld i röva och hem för att kolla på matchen mellan Sverige - Slovenien. Så jäkla sur är jag just nu! *Pip* domare som dömer hysteriskt dåligt! och Sveriges anfall och försvar i andra halvlek ska vi inte ens prata om, det raserades totalt! Jaja , nästa match är imorgon mot Polen. Den får man bara inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0