All I know

Hemma från match i Kungälv med damerna. Idag blev det en vinst som sitter riktigt fint. Nu är man nöjd och kan med gott humör ställa sig i den varma duschen, dricka lite gott te och nana sött. Söndag är det idag också, tråkigaste dagen i veckan. Gillar någon söndagar egentligen? Oftast den dagen man är bakis, som man pluggar och dagen innan vardagen är tillbaka igen... Imon väntar det sista matteprovet för min del på ett tag framöver. Underbart att det sen är över!

Jag har nog det snyggaste temat på min mobil på mycket länge. Tog ett tag att hitta men nu är jag riktigt nöjd. För er som känner mig, om jag säger att det är mitt favoritlag så vet ni nog vad jag pratar om. En nöjd Annie sitter nu med sin mobil i högsta hugg. Gillart!

Nu till något mer seriöst. Jag orkar inte längre lägga energi på alla saker som gör en besviken. Det blir tillslut att man börjar räkna de gånger som det händer och en sådan vill jag inte bli! Då ser man bara det negativa och jag vill verkligen inte bli en sådan person som stör sig på saker och inte ser allt det positiva som faktiskt finns rakt framför mig. Säger ändå inte att man blir mer och mer skeptisk och osäker på om man egentligen vill bestämma någonting överhuvudtaget, men man lär väl sig på sina misstag antar jag. Är det inte så man brukar säga?

Kommentarer
Postat av: "rumpan"

förstår verkligen hur du känner vännen! har känt exakt liakdant i flera månader. trodde inte att jag skulle lära mig nåt av de. Trodde bara att jag hade behövt genomlida det helt i onödan. Men nu när jag har tänkt på det och verkligen försökt att förändra saker så har jag insett att allt för med sig nått gott och allt händer av en anledning, fastän det inte känns så mär man är mitt i de.

Kom ihåg att jag alltid finns om du vill snacka eller nåt<3

Och kämpa vidare för det du tror är rätt för tillslut kommer allt löna sig:)

Du är underbar, glöm aldrig det!(L)

2010-01-17 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0