Act like there's nothing wrong

Lördagkvällen blev inte riktigt som jag hade planerat den. Det har i alla fall slutat med att jag har ätit allt för mycket mat och godis och sitter ändå på min säng med ben & jerry's glas i högsta hugg. Lite tända ljus och ska snart kolla på några The hills avsnitt eller kanske O.C. får se vad som lockar mest.


Några doftande vaniljljus i mitt rum...

Var med mamma i småstaden idag för att titta efter en jacka till henne. Följde med som ett så kallat smakråd. Istället slutade med att jag fick hem några påsar med en jacka, tröja, två skor och bh:ar. Detta funkar ju inte! Kan ju inte spendera pengar sådäraa.. Jaja, glad blev jag i alla fall.

Sen bar det av hem igen för att plugga natur och bilteori. Alltså jag blir så frustrerad på den himla teorin. Orkar den snart inte mer! Det tar sån tid och ändå kommer man inte framåt. Kan man inte skita i det och bara köra? Nej, men jag förstår ju allt men deras dåliga tester är ju konstiga!

Har ni någonsin ätit ben & jerry's glass som smällt och sedan ställt in den i frysen igen för att äta den någon annan gång, sedan tagit fram den någon dag senare och märkt att all kakdeg har åkt till botten? Detta är just något som jag har upptäckt. Blev som en stor kakdeg längst ner som bara välkomnade mig att äta. Mm, det smakade gott men hade nog varit smått godare om man hade blandat det med lite glass.. här ska väl inte klagas antar jag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Kelly Clarkson. Att jag inte lyssnar mer på henne. Hon är faktiskt riktigt bra! Enjoy!


If I can't have you
Den får mig att fundera lite på hur jag själv vill ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0