Vad vore världen utan snö?

Snön har inte slutat att fall och det bara blåser en massa! Nu har man fått höra massa hemska saker som t.ex. tak som har rasat i sporthallar och så. En av dem har jag själv spelat match i i somras!! Komiskt nog hade jag själv match idag i Kortedala och jag var smått fundersam om det tunka snötäcket som låg på deras idrottshallstak skulle hålla. Man blir ju lite smått nojig...

Tyvärr gick det inte hela vägen hem idag...igen. Losa med en jäkla boll och det var riktigt riktigt tungt idag!



I väntan på samlingen till matchen idag

Nu sitter jag här efter att ha ätit lite god mat med familjen, pustat ut i soffan och tittat på melodifestivalen.
Tror jag ska ta och vara lite duktig eftersom man ändå inte kommer nånstans ikväll pga av vädret! Ska nog ta och läsa..hmm..

Jag har en liten förhoppning att detta väder kan hålla i sig litegrann så att man kanske inte kan ta sig till skolan på måndag. Det hade ju vart smått gött. Det känns inte som man har fått en hel vecka ledigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0