Söndagsmat

Söndagen börjar snart leda mot sitt slut, den där dagen innan allt ska börja igen. Man skall återgå till det "normala" livet. Idag har jag som sagt besökt min syssling Frida och fått se hennes stora mage! Det blev efterlängtad pizza till middag och bara deg i soffan. Det var kanske inte världsroligt att berätta men något som jag verkligen njöt utav av! Senare kom Jonas och Fridas kompisar Carro och hennes man. Likaså Carro var gravid. Så där satt jag i sofforna med två gravida kvinnor som inget annat ville än att äta godsaker, titta på tv och bli masserade under fötterna, haha. När jag väl bestämmer mig för att skaffa barn vill jag nog vara som Frida, att det liksom inte är några problem, allt löser väl sig på nåt sätt och inte oroa sig för varenda liten detalj! Åh vad jag längtar till bäbisen kommer ut så jag får köpa saker till den och så har jag självklart lovat att passa den.


En sådan tröja har Frida, riktigt coola tycker jag dom är! Man behöver ju inte ens fråga!

Väl hemma har jag duktigt nog satt mig framför datorn och gjort lite skolarbete som verkligen behövdes göras! Sedan hunnit se en del av brorsans basketmatch som slutade med vinst! Grattis brorsan om du nu skulle få för dig att läsa detta (vilket jag inte tror kommer hända).

Jag är nog ordentligt knasig! Just nu sitter jag och luktar på min kudde.. kanske är det ett tecken på att jag egentligen borde bädda ner mig i sängen och sova litegrann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0