I see

Ännu en medalj i vinter-OS. Anja tog brons! Surt i och för sig för Lindsy som körde sist och körde ur.. Jaja, egentligen är man ju inte så intresserad av hur det går i vinter-OS och man kollar inte speciellt mycket förutom när någon av föräldrarna skriker till att nån håller på att ta medalj. Då blir det plötsligt väldigt intressant, ELLER när någon skadar sig. Egentligen är det ju frukansvärt hur vissa krockar och ramlar men då är det ju nåt som händer som man inte är med på!

Hur mycket fel har inte gjorts nu under OS?!! Det är ju riktigt dåligt!

Jaja , nu ska jag inte snacka så himla mycket om sport längre. För er som inte är så intresserade har jag säkert tappat som läsare nu..
Idag åt jag min tredje semla på tre dagar!! Tror inte att det kommer bli så bra om jag fortsätter med detta. Kommer istället bli att jag nästan spyr på det! Så tror att jag får lämna det åt sidan ett tag framöver och fokusera på något annat gott att äta istället. Om jag nu inte kan hålla mig borta från mat , haha

Nu slog det mig en sak! Shitt jag har ju skolgrejer att ha hunnit läsa innan det börjar igen! Fuck! Får göra det imonbitti! Detta kommer inte bli bra . Oops. Jaja, det ordnar väl sig .. på nåt sätt

Nu ska jag dra mig mot sängs ♥


Kommentarer
Postat av: Pao

Semla <3

2010-02-19 @ 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0