You can call me Annie

Alla ♥ dag idag!
Den ska jag fira i Aranäshallen med faktiskt en kärlek, handbollen.
Egentligen så är alla hjärtans dag en ganska konstig dag och man ska helt plötsligt vara super kärleksfull mot allt och alla. En enda dag som man ska vara superglad på!
Nja, istället hade jag önskat att man kunde dela med sig av den kärleken på flera dagar istället, men samtidigt tycker jag på något vis att alla hjärtans dag är något specielllt, man väntar ändå på den där lilla överraskningen eller kärleken från sina nära och kära.

Snart ska jag packa klart min väska för att dra ner mot hallen och spela match! Håller just nu på att tagga för fullt för att känna vinstlusten.

Tror att jag har glömt att berätta hur min fredag var. Kan för er berätta att den var riktigt fin! Spendades inne i den stora staden Göteborg tillsammans med min vän Jessica. Vi åt middag på Vino Pasta och drog sedan vidare mot Dancing Dingo där Jessicas syster Lene jobbade. Sedan träffade vi även Pontus och hans två vänner, Simon och Tobbe. 





 Nu ska jag dra mig,
ha det fint allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0