That makes my day

Oj inget skrivet idag! Beror på att jag inte har suttit vid en data förrän nu!

Snön vill inte försvinna och det verkar som den inte kommer göra det inom närmaste framtid heller..
Imorse hade jag egentligen sovmorgon men istället för att få den där extra timman var jag nog så duktig och drog mig ur sängen i vanlig tid för att befinna mig hos SYV för att prata med henne om högskolan och univeristet. Det börjar ju bli minst sagt intressant att börja fundera över sådana beslut. Har i alla fall bestämt mig för att söka en massa och sedan se om jag accepterar någon om man kommer in någonstans...lika bra det.

Fick ett smått utbrott på projektarbetstiden idag då i stort sett alla i gruppen fick panik när vi upptäckte att vi står utan ett skriftligt arbete och ingen dokumentär att visa upp om ca 6 veckor (!!!). Därför blir jag så fruktansvärt irriterad på en handledare som sitter där och inte förstår nånting!! Istället för att få oss lugnare och sansade stressar han istället upp oss ännu mer och säger ännu fler saker som kanske behövs göras för att resultatet skall bli så bra som möjligt.

Jaja, efteråt stack man till träningen (som vanligt), tränade i ca 1 och ½ h , åkte sedan hem och nu sitter jag här. Har fruktansvärt ont i min tånagel, efter att man blivit trampad mer än en gång på samma ställe. De brukar säga att det gör ont att spela handboll, men lite sympati kan man väl få?

Egentligen loggade jag in på denna datan för att försöka skriva klart så mycket som möjligt på mitt svenska arbete så jag skulle slippa det imon eller på fredag, men det verkar och lutar åt att jag kommer sitta med det på dessa dagar. Som vanligt!

Snart är det loooov!!
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0