Svårt att lyckas ta beslut

Just nu är jag väl lika fräsch som en förpackning som hade bäst-före-datum som gått ut för två dagar sedan.. nej då, skämt och sido, men jag är sannerligen inte lika fräsch som borde. Att jag aldrig kan göra det direkt när jag kommer hem från träning eller match!

Nej idag när jag kommit hem från träningen kunde man ju bara inte ställa sig i duschen med en gång, istället var det Frölunda - Luleå på datan som jag bara var tvungen(!) att se. Underbart när dom gör det avgörande målet med 6 sekunder kvar av matchen! Det satt fint må jag säga..

Oj nu kom jag precis på att jag har sovmorgon imorgon bitti! Jippie! Men när börjar jag då? Hmm , svindumt att jag inte än kan mitt schema utantill, går istället som en svans runt efter de andra och frågar när nästa lektion börjar, vilket ämne och vart man ska gå.. ja..jag är ju inte ensam om det problemet i alla fall.

Idag tog jag ett beslut som jag verkligen hoppas att jag kan hålla. Jag ska från och med idag inte lägga pengar på onödiga saker, som t.ex. sötsaker eller kläder och skor som jag verkligen inte behöver. Kommer bli svårt eftersom jag vill köpa nya kläder hela tiden. Men det enda som skall inhandlas nu i så fall är en svart topp utan axelband.. Ni kanske undrar varför jag har tagit detta beslutet. Det är inte bara p.g.a att jag skall spara pengar och att jag inte slösar det på sånna saker utan det faktum att jag verkligen vill åka till Kiel med Andrea och hennes pappa för att titta på när THW Kiel spelar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0