Snön faller igen

Jag sitter just i detta nu och tittar på mina klackskor jag köpte i vintras som jag tänkte att jag skulle få användning av till sommaren. Men våren verkar ju inte ens vilja komma hit!! Så kom det ny snö igår och jag blir så fruktansvärt frustrerad, nästan deprimerad av att man kan verkligen inte göra något åt det. Utan man bara sitter och tittar ut genom fönstret och bara får acceptera att för ännu en gång faller snön ner på marken och täcker den och bilder ett nytt vitt täcke som förmodligen kommer ligga kvar där i ytterligare någon vecka eller två..

Är det okej att ljuga? Vita lögner? Som inte skadar någon men som gör att en själv kanske mår snäppet bättre än innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0