Religionsboken i nyllet

Jag har suttit hela dagen hos Jessica och pluggat klart inför religionsprovet imorgon på judendomen. En liten paus blev det allt i mitten då vi tog en promenad och åt lite pizza, det gillar vi! När vi nästan är klara med hela pappret som skulle vara inne imorgon upptäcker vi på kungsbacka kommuns hemsida att skolan är stängd imorgon också!
Blandade känslor, både skönt och segt. Skönt är det ju att slippa skolan, men segt eftersom man ändå inte kan göra så himla mycket eftersom många av idrottshallarna är stängda så det blir ingen träning för den delen heller.

Imorgon skall jag i alla fall försöka att få lite gjort! Skall se om kollektiv trafiken fungerar någerlunda (stavning?)

Nu ska jag ta och lyssna på lite skön musik och ta en varm skön dusch! Ha det fint mina vänner! ♥


Sitter just nu och pratar med min kompis om att åka ner och titta på Kiel snart.
Ni lär få reda på det i bloggen när datumet är satt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0