Ögonen är fyrkantiga

Har suttit i närmare fem timmar idag framför en dator och bara klippt långa intervjuer till vårat projektarbete! Höll på att spy på det mot slutet..

Efteråt stack jag bort mot hallen för att försöka träna bort den fördömda träningsvärken som jag har i både ben och axlar. Gött att känna att man lever lite iaf!

Nu sitter jag och äter Risenta och lyssnar på musik från Spotify. Om ni nånsin köper Risenta, köp då den me kokos-smak! Supergod är den! Första gången jag smaka på den var utav min gudmor som köpte en massa men jag funderade först på om det verkligen kunde vara gott att äta sånt med kokosä-smak, men jag valde att testa och se. Det slutade med att jag ville ha alla för mig själv (som ett litet barn) och älskade det!

Nu snöar det igen också! Blä! Kan det itne bara komma så mycket snö att jag inte längre ens kan öppna min ytterdörr och har en anledning till att inte gå ut eller till skolan. Just nu är jag så himla skoltrött! Eller nästan trött på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0