Myntet har två sidor

Istället för att vara negativ över att dagen vart så slapp som den har varit ska jag istället försöka att se det positiva! Vi slapp ju jobbiga lektioner! och det var rätt skönt eftersom jag var så trött så att jag nästan höll på att somna till en början. Jag har även lyckats att hålla mig till mitt avtal att inte lägga ner pengar på massa onödiga saker som jag egentligen inte behöver! Plus till mig!

Ikväll blir det träning och direkt åka därifrån till match med juniorerna! Oj oj oj det går undan i svängarna. Gött att man har lagkompisar som skaffat körkort. Hmm kanske dag för en själv att skaffa det snart...

Nu ska jag ta och hjälpa till med maten innan jag åker till träningen!
Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0