Kommit underfund med en sak

De två senaste inläggen jag har lagt in har kommit direkt ur mina tankar och eftersom jag inte haft någon dator i närheten har det blivit att jag fått kladda ner det på en bit papper. Det är väldigt skönt att ha någonstans att skriva av sig. Alla sina tankar och känslor. Det enda som kan vara lite konstigt är när tanken slår mig att någon annan sitter och följer min dag och får veta det mesta av vad som försigår i mitt huvud.

Å ena sidan kan jag bara skita i att flera av er därute får reda på vad jag känner. Det är ni själva som väljer att läsa det jag skriver. Är tacksam för det stöd jag har från mina vänner. Snart borde det gå åt rätt håll.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0