Imagine

Nu har jag inte skrivit på ett tag, eller i alla fall en dag.

Beror på att jag har suttit med den jäkla bilteorin hela dagen fram tills nu. Jag kommer verkligen inte framåt med den! Men känner ändå att jag kan det, men jag SKA bli godkänd! Så är det bara!

Igår bestod ju dagen av mestadels handboll. Vi förlorade tyvärr våran match med 2 mål, vilket var riktigt surt när vi var så nära vinst! Jag måste säga en liten sak, Carro som spelade sin första dammatch gjorde en jättebra insatts! Vet inte om du läser det här, men jag ville bara säga det. Jag vet hur du kände och jag var precis i samma sitts förra säsongen.

Efter att ha spenderat nästan hela dagen i hallen blev det bio på kvällen med Martin och hans syster Sofia och pojkvän Stefan. Vi såg Farsan som var superrolig! Skrattade till stor del under hela filmen. Verkligen en sevärd film! Nu har jag gått på bio två dagar i rad.. det brukar alltid bli så att man under en period aldrig går på bio och sedan hamnar man i en period då man går ofta. Aja, det är roligt och mysigt så för mig gör det inte så mycket.

Nu ska jag göra lite mat till mig själv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0