I don't need your love

Kroppen skriker efter sömn så jag tror att jag snart ska dra mig mot sängen och göra som den säger. Innan får jag ta en snabb dusch efter träningen som drog musten ur en efter bara fysen i början. Körde stenhårt benen och efteråt var det dags att springa och göra stegisättningar. Det gick ju bra... INTE!

Imon är det sovmorgon!!! Underbart. Vill egentligen stanna hemma hela dagen men det får bli på söndag istället. Tänka sig att jag idag gjort som jag alltid gör. Planerar upp all tid jag har på helgen. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. Man vet ju att nånting kommer att hända men samtidigt finns det ingen plats att bara ta det lugnt. Aja får se...

Helgen var fin i alla fall. Lördan var suverän med fint folk på Esters!

Här är en låt som jag hade på huvudet större delen av min träning idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0